18 Nisan 2016 Pazartesi

Esaretin Bedeli Film Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 15:16:00
Film adı: Esaretin Bedeli
Yönetmen: Frank Darabont
Tür: Dram
Imdm: 9.3








  
  Merhaba arkadaşlar umarım hepinizin keyfi yerindedir :) :) Filmi bu akşam izledim, evet biliyorum geç kaldım kesinlikle ama bu bir yandan da benim için iyi de oldu çünkü geçmişte izleseydim belki bu filmden çıkaracağım sonuç bugünkü gibi olmayacaktı. Çok fazla gevezelik yapmadan filmin konusuna geçmek istiyorum belki aranızda benim gibi izlememiş olanlar vardır :) Ama benden size küçük bir tavsiye bence daha fazla bekletmeyin bu filmi :)) 



 Andy Dufresne genç, akıllı ve başarılı bir bankacıyken bir gün karısının onu aldattığını öğrenir. Karısını ve onun sevgilisini öldürmek suçundan yargılanır ve Shawsank hapishanesine gönderilir. Gönderildiği hapishanede dayak yer, tecavüze uğrar ama her şeye rağmen sabreder. Onu en çok üzende masum olduğu halde orada olmasıdır. Hapishanede bu kadar her şey kötüyken bir dost kazanır oda Red'dir. Andy ne isterse Red onları kolay bir şekilde içeriye sokup Andy'e verebilir bu şekilde de Andy'e tahmin bile edemeyeceğiniz şekilde bir yardımı olmuştur. 
  Çok zeki bir bankacı olduğundan hapishanenin müdürü Andy'i kendi çıkarları doğrultusunda kullanır. Hapishanedeki üst mevkiler mahkumlara öyle çok eziyet çektirirler ki ama yinede onlara kimse dur diyemez ya da belki bu düzenin böyle gitmeyeceğini birileri gösterir :) 
  Benden konusunu anlatması bu kadar devamını size bırakıyorumm :) Şimdi biraz daha aşağıya inelim ve film hakkında biraz konuşalım. :) 



  Hala filmin etkisinden çıkamadım ve zannediyorum ki bu filmden sonra bir süreliğinede olsa başka bir filmde bu etkiyi göremeyeceğim ve burdaki o tadı hep arayacağım. 
  Film bana umudu hiç kaybetmemeyi öğretti, dostluğu öğrettiği, inandığın şeyler uğruna kimse yapacağına inanmasada savaşmayı öğretti, vazgeçmemeyi öğretti, kendine her zaman inanmayı öğretti, özgürlüğü hiç düşünmesek bile aslında ne kadar özgür olduğumuzu öğretti... Bana öyle güzel duyguları yeniden gösterdi ki bence mutlaka izlenmesi, izlettirirmesi gereken filmlerden olduğunu düşünüyorum. 
  Hapishanedeki insanların o kadar uzun yıllar yaşayıp bir anda çıkınca neden sudan çıkmış balığa döndüklerini şimdi anlıyorum. 
  Umarım sizlerde izlersiniz ve aynı şeyleri düşünürüz. Bir başka filmde görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın ve kendinize bir iyilik yapıp bu filmi izleyin :)


  ''Dünyada taştan olmayan ve kimsenin senden alamayacağı şeyler var.''
  ''Korkun seni mahkum eder, umudun seni özgür bırakır.''

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Frambuaz Tadında Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review