24 Nisan 2016 Pazar

X+Y Film Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 13:58:00
Film adı: X+Y
Yönetmen: Morgan Matthews
Tür: Dram - Komedi
Imdm: 7,2









  Merhaba arkadaşlar :) Nasılsınız umarım hepiniz çok iyisinizdir ve çok güzel bir haftosonu geçirmişsinizdir. Benimse bu haftasonum tam istediğim gibi geçmedi çünkü istediğim ve okumam gereken sayfa sayısına ulaşamadım :( Buraya daha fazla yazılarımı girmek isterdim ama onu da yapamadım yani bu haftasonu benim açımdan biraz boş geçmiş oldu :( Ve bir şey daha itiraf edeyim ki burasını özledimm burası benim için stresimi attığım, düşüncelerimi rahat bir şekilde paylaşabildiğim, mutlu olduğum bana ait olan bir yer ve ben burayı çok seviyorum umarım sizde okumaktan en az benim kadar mutlu oluyorsunuzdur ve size hitap ediyordur yazılarım... 
  Şimdi dilerseniz artık filmimizin konusuna geçelim. :)


  Nathan matematiği çok seven bir çocuktur, aklında fikrinde sürekli matematik vardır her şeyini matematiğe göre yapmaya çalışır, uyurken uyanırken sürekli matematiği düşünür. 
  Nathan çok küçükken ailesi ondan şüphelenir ve onu hastaneye götürmeye karar verirler hastanede de otizm olduğu anlaşılır... 
  Babasıyla biraz daha yakındır onun güldürüp, eğlendirdiğini düşünür ve bu yüzden de bir başka sever babasını ama babasını da bir trafik kazasında kaybeder...
  Aradan zaman geçer annesi onu okula göndermeye karar verir hem matematik yeteneğini de bu sayede daha iyi geliştirebilsin diye.
Okulunda da çok iyi bir matematik öğretmeniyle tanışır birazda  hayatını bir anda değiştirir her şeyde çok yardımcı olur Nathan'a ve onu matematik olimpiyatlarına hazırlar. Bundan sonrasını da sizin seyrinize bırakıyorum ve iyi seyirler diliyorum. :)  



    Kendi yorumumu da sizinle paylaşmak istiyorum yine her zaman yaptığım gibii :) Ben filmi beğendim beğenmediğim söylenemez ama film bana çok yarım kalmışlık hissi bıraktı hiç bir duygunun tam manasıyla anlatılamadığını düşünüyorum bence sonu bile o şekilde olmamalıydı, o şekilde bitebileceğini hiç tahmin etmemiştim. Ayrıca filmde otizmi tam anlatamadıklarını düşünüyorum çocuğun otizm olmasından ziyade ben daha çok çekingenlikten o şekilde davranabildiği hissine girdim o çok ince çizgiyi bence izleyiciye tam olarak yansıtamadılar. 
 Tüm bunların dışında Nathan kendisine yardım eden öğretmene kötü davranıyordu ve bence bize bunun sebeplerini de göstermeliydiler ama kesinlikle o derece kaba davranmasına hiç gerek yoktu, sonuçta kendisine bu kadar yardım eden ve onu bambaşka yerlere taşımış bir öğretmen için.
 Matematik olimpiyatları için gittikleri ülkede de biz daha olayın içine giremeden hemen olaylar bitti gitti ve oldu bittiye getirdiler her şeyi. Siz daha hiç bir şey anlamadan her şey olup bitiyor hemde hiç bir şeyin zevkini daha yaşayamadan, olayların bile içine daha giremeden. 
 Kesinlikle bu filmi tavsiye ediyorum demiyorum çünkü bana kalırsa filmde bir başarı öyküsü de yoktu her şeyin yarım kalmışlığı işlenmiş sanki bu yüzden de benim tam olarak içime sinmedi.
 Filmde duygulandığım yerler oldu hatta az bile olsa güldüğüm yerlerde oldu ama konu bütününe bakarsak eksikler vardı... 
 İnşallah kafanızda bir fikir oluşturabilmişimdir. :) Hepinize iyi günler, bol okumalı günler diliyorum Hoşça kalın... :)))

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Frambuaz Tadında Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review